Fågelkvitter

Idag Vad kan vara bättre när det gäller att sortera och rensa tankar än en uppiggande promenad tidigt på morgonen när man har solen skinande i ansiktet och hör vårfåglarna sjunga.

Jag har ju då gått och blivit jätte hurtig :P är ute typ en timme varje morgon vid 7.


Var och kollade på en lägenhet som martin blivit erbjuden. bestämmer han sig för att ta den så ska han flytta in där första juni. en och en halv månad kvar då.

nästa helg inträffar två stora händelser, vårforum på skalet, och SÖK:s utställning i Östersund.
Lördag och söndag återfinns jag i ishallen i Östersund sittandes i sekretariatet och ser till så att allt går som det ska :p
Torsdagen har jag ännu inte bestämt mig för hur det blir, men jag har ju tid på mig att tänka.

Ikväl beger jag mig tillsammans med Amanda upp till min mormor. Ska se om vad det finns för grejer där som man skulle kunna ha i lägenheten tills vidare.


Nä nu är det snart dags för en föreläsning på tre timmar, förhoppningsvis blir det intressant.

Den 3:e maj är det dansgala i Nälden :D då kommer Mica ner från Boden som det ser ut just nu :D
Jag saknar min Mica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0