Hmm

Jag trodde att våren var på väg, men nu snöar det och snöar och åter snöar.

Igår hade jag disney marathon med mig själv :p
såg svärdet i stenen, 101 dalmatiner och Poccahontas. Ikväll blir det nog ytterligare någon skulle jag tro :)

Befinner mig för tillfället i ett moln av trötthet, har sovit för lite i en vecka..men sova kan man ju göra vid ett senare tillfälle antar jag :p


Nu har jag bara en och en halv kurs kvar, sen har jag gjort två år, och då är det bara ett och ett halv år kvar för mig innan jag kan benämna mig själv som socionom! nedräkningen kanske snart börjar? :p


mindre än två veckor kvar till utställningen i Östersund :D


Nu är jag tillbaka i samma känsla som för en vecka sen..det gick fort det..men vissa är för hoppningsvis glada nu iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0