Skalet

Vemdalsskalet är verkligen en annan planet, det är återigen konstaterat!!

Just nu sitter jag här framför datorn och är avundsjuk på de som får befinna sig där nere ikväll och imorgon kväll!


En dag där nere är absolut två för lite!!

Men roligt var det igår iaf :p


Imorgon entras utsällningen här i Östersund, ska bli jätte kul att visa Emma min värld :)
Fast tjusningen med kattutställningar har mattats av, finns så mycket annat som jag skulle vilja göra! men det går väl att göra både och antar jag.

Just nu är det mycket roligt på gång :D

Martin skulle hämnas på mig igår, göra mig ledsen tror jag. Men det funkade inte för jag hade det så mycket bättre :p


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det läggdags, kanske ska testa och ringa Mica först.

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-25 @ 20:41:36
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Mariell

Jag har länkat din blogg på min blogg. Håppas det är ok för dig.

2008-04-26 @ 13:26:41
URL: http://dromspel.blogspot.com
Postat av: sandra

Jag hejar på dig! låt ingen kille trycka ner dig! Du är stark.

kram

2008-04-27 @ 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0