våren är påväg?! :D

Vårkänslorna spritter i kroppen!

Idag har jag befunnit mig på ett väldigt roligt ställe, nämligen Ikea:)
Köpt en massa grejer till lägenheten, nu väntar jag bara på att få se hur de ser ut när de står där de ska stå :p


Det var längesen jag mådde så här bra som jag gör nu, det hade kunnat vara lite bättre om jag inte haft en jätte jobbig uppgift i skolan tills på onsdag som jag inte ens har börjat med.
Men egentligen så oroar jag mig inte så mycket över det för det löser sig säkert :)

Inte ens en vecka kvar till skalet, som iaf ska entras på torsdagen:)

Helgen efter det som kommer Mica till Östersund på lördagen för då är det Näldengalan:D ska bli grymt roligt att träffa henne!!


Men just nu så saknar jag min Emma!


Pretty woman på tv, så nu ska jag återgå till den filmen. Ha det gott :pimage3 


Kommentarer
Postat av: sandra

Skönt att hör att du mår bra vännen! Det förtjänar du!

Kramar

2008-04-22 @ 21:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0