hejhopp..

Tror att inspirationen till att skriva har försvunnit..men jag hittar nog igen den snart

Har iaf fått igång internet nu efter 2 dagars grubblande på problemet till varför det inte ville fungera..dock har jag fortfarande en ruta som poppar upp oavsett hur många gånger jag stänger ner den..



Snart kommer min pappa och hämtar upp mig och mina katter för de ska bo hos honom i helgen och jag ska långa hans bil.


i helgen är jag ledig, sen jobbar jag två helger, sen är jag ledig en helg och sedan jobbar jag tre helger..

men å andra sidan så har jag ju ändå inge bättre för mig på helgerna så jag kan lika gärna jobba.



Nä nu ska jag lägga mig och läsa och vänta på att denna skitdag ska ta slut någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0