spöregn

Idag är det tre veckor till den stora dagen, älgjakten börjar! Tänk vad många som räknar ner dagarna :)
Men jag räknar ner dagarna till den dagen för en annan anledning, jag fyller 21!!


I fredags tog jag med mig Erik, Emma och Magnus upp till min mormor där de fick en liten inblick i min uppväxt. efter en jätte god middag och en liten rundtur så åkte vi till min mommas stuga där vi hade en väldigt mysig kväll med en massa sällskapsspel och mys. På lördagmorgon åkte vi till momma och åt frukost och sedan begav vi oss till stan..

Efter många om och men och några tårar så åkte jag med Erik och Emma och tittade på när myssjö/oviken spelade mot TV-laget. och sedan åkte vi till Gillhov. Jag hade verkligen jätte svårt att bestämma mig för om jag skulle följa med Emma på logdans eller om jag skulle stanna. Jag valde tillslut det sistnämnda.

Jag följde med Erik och Magnus och kollade på när de sköt.

På söndag morgon så följde jag med Erik och Andreas och sköt och sedan var vi och fikade hos Adam och sedan följde jag med Erik, Andreas och Herje till skjutbanan.

När jag åter kom till stan packade jag upp, dammsög, vattnade blommorna mm. sedan åkte jag till Lugnvik för att sova.


Jag undrar om det är jag som bara inbillar mig..är jag verkligen så osäker på mig själv att jag får för mig en massa saker eller är det nått som inte är rikitgt som det ska?!



Vill inte förlora detta underbara..



Förutsätt inte att jag kommer att tycka något är tråkigt bara för att en annan person har gjort det..och om det nu skulle vara så att jag inte skulle tycka att det var roligt så skulle jag ställa upp och vara med därför att det är något du verkligen tycker om och då vill jag lära mig mer om det..


idag har jag varit hemma från jobbet för att jag i lördags när jag vaknade hade en öga som var oerhört rött, troligtvis ögoninflammation.. imorse hade det även spridit sig till det andra ögat. detta plus huvudont och feber gjorde att jag sjukanmälde mig.


Ikväll har jag styrelsemöte hemma hos mig.

Imorgon blir det förhoppningsvis middagsdate med Emma





det spöregnar ute..ett väder som passar mitt humör..varför ska det vara så svårt att prata? varför ska det vara så svårt att berätta vad det är som gjorde mig ledsen igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0