12 december = 12 dagar kvar

Tentan avklarad, känns som att jag kommer få godkänt iaf :) Nu har jag bara en kurs kvar denna termin, sen är det bara ett år kvar..kan ni tänka er, jag har snart pluggat i 2,5 år och ska om ett år vara redo att bege mig ut på arbetsmarknaden som socionom..  Börjar känna lite rädsla




Imorse strax före åtta entrade jag skolan och kände doften av risgrynsgröt, glögg. lussekatter och pepparkakor. Alla studenter fick en lussekatt, en pepparkaka och glögg..jag hade inte hunnit äta nån frukost så det satt fint i magen när jag sedan satt i salen och skrev tentan.

Sen var jag iväg å träna, börjar se lite muskler, eller är det önsketänkande? :p

Sen har jag packat och fixat mig inför kvällen. ska äta middag och sen gå på bio med sötnöten och tänkte att han nån gång må få se min bästa sida, hur jag ser ut till vardags :) annars blir det mest mjukisbyxor och en skön tröja plus mina vackra duntofflar :p




Igår hade jag verkligen velat att du hade kommit, ville visa dig min verklighet..



nu håller jag tummarna för att medicinen ska hjälpa!! tänk vad underbart!


Imorgon är det Lucia :)
och vid den här tiden imorgon har jag nästan precis kommet till sthlm :D

ska bli så grymt skönt att få komma bort, även fast det bara är två dagar. Få lite tid att skjuta undan allt här hemma och bara njuta.


nu ska jag fortsätta packa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0