13 december = 11 dagar kvar

Nu höll jag nästan på att missa dagens inlägg, min alldeles egna adventskalender ;) har nu varit i sthlm sen klockan två och det är dags att gå å lägga sig. Dagen har gått enormt fort och jag vet egentligen inte vad vi har gjort;) tacos har vi ätit, och glass. Sen har jag tryckt i mig riesen också så nu är magen mätt. Två filmer har vi hunnit med också, mamma mia och ps i love you. Två jätte bra filmer på helt olika sätt! Karro har en väggklocka som spökar. Ena sekunden hörs den inte alls medans i nästa så hör man den jätte tydligt, hjärnan måste vara bra på att sortera ljud..Hehe:) imorgon är det julmarknader som gäller, och kanske stan också om det hinns med. Igår hade jag en helt underbar kväll med min sötnöt! Fler sådana tack:-D har inte tyckt om någon så mycket som jag tycker om dig och det är underbart men skrämmande..måste bara sluta fundera så mycket, förstör så oerhört för mig själv.. Aja, återkommer med en rapport om morgondagens händelser. God night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0