14 december = 10 dagar kvar

Vet ni vad jag har gjort idag?!! åkt Vilda musen på gröna lund, kändes aningen skumt att åka karusell mitt i vintern men roligt var det :D

Både jag och Karro skulle försöka hitta nån snygg vardagsklänning, för klänning är ju aldrig fel att ha:) men vart vi än tittade så hittade vi bara riktigt, riktigt snygga festklänningar!! suck..den som hade haft en massa pengar..

men vi kom iaf hem med en varsin festklänning så nu har jag en till vårforumet :p


Sen handlade jag en flodhäst, en mössa och julklapp till sötnöten min


Idag är det 6 månader, typ, Grattis till oss :D



Imorgon blir det stan igen och sen hemfärd. Nu ska sovas så man orkar upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0