15 december = 9 dagar kvar

Nu sitter jag på tåget, typ en timme kvar till den underbaraste stad jag vet:)
mår lite illa så jag hoppas den sista timmen går fort.

Det har varit riktigt mysigt i sthlm! Vissa vänner behöver man inte umgås med jämnt, även om man bara ses någon gång per år så är det som att man träffades igår när man ses, det är de vännerna som är de vänner som alltid kommer finnas i ens liv och som man ska vara rädd om. Det är de som betyder!!

Så tack Karro för att du finns och för att du är en underbar vän som alltid kommer finnas i mitt liv:)


det är roligt att åka bort men det är alltid lika skönt att komma hem igen! Längtar tills jag får krama om min sötnöt och tills jag får stoppa in näsan i bambam och kitoz pälsar!

Idag har jag shoppat en massa kläder, som att jag inte hade tillräckligt innan;) nu ska jag återgå till harry potters fantastiska värld, håller på å läsa den sista boken på engelska just nu. Sen ska jag ta mig an twilight :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0