2 december, 22 dagar kvar

Idag är en grå dag, denna gråa dag ska fyllas med en timmes träning, stan + lunch med mamma, kanske lite plugg?, sedan middag och bio med min sötnöt.


igår hade jag inte en lugn stund från det att jag klev upp till det att jag klockan 21.00 satte mig i soffan och åt min tilltänkta middag, som skulle ha varit havregrynsgröt, äppelmos, pumpakärnor och mjölk (mums), men när jag skulle till å äta kände jag att mjölken luktade illa så det var bara att spola borta och äta en smörgås istället.

nä, nu ska jag gå å koka ett ägg och bre en smörgås så jag blir stor och stark och orkar träna :p


just ja, nu är det spikat: Jag ska vara på försäkringskassan här i Östersund på min praktik. Känns skönt att veta vart man ska vara och det är skönt att jag får vara kvar här i stan samtidigt som jag önskar att jag inte hade sett så många hinder till att åka någon annanstans och få praktisera på nått ställe som jag verkligen ville vara på..men men jag har bara mig själv, min feghet och den starka kraft inom mig som inte vill lämna stan att skylla på..



jag undrar om jag ska börja lita på att det är bättre nu..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0