3 december = 21 dagar kvar, vi se det snöar, vi ser det snöar, det var väl roligt hurra

Idag har jag köpt tre par skor, tror jag har en riktigt sko-nojja :p

Snacka om att det har snöat idag, jag kom ju på den smarta idén att fastighetsskötaren troligen skulle skotta parkeringen eftersom det snöat så mycket. De senaste gångerna han har skottat så har jag haft bilen på parkeringen så han hade i princip skottat in mig, men då tänkte jag att jag skulle vara smart och ställa bilen ute på gatan så jag satte igång motorvärmaren och väntade ett tag, jag skämtar inte när jag säger att det var ett 20 cm tjockt lager på biltaket så jag hade ju det jag gjorde, men nu kommer vi till det komiska i det hela, när jag flyttade på bilen så var det bart under, man såg asfalten :p snacka om att jag använder bilen väldigt sällan..haha


Igår hade jag en av de mysigaste kvällar jag har haft på länge, bjöd min sötnöt på kyckling, bandpasta och mango chutney sås, sen var vi på bio och såg Twilight, en riktigt, riktigt grym film!! och efter det åkte vi till Lugnvik och tittade på en film som gick på tv och bara mös i soffan:)  Det som gjorde hela kvällen var ju sällskapet :p Tycker om dig riktigt riktigt mycket!



Imorgon åkte jag på jobb mellan 7-12..inte så länge men inte enligt mina planer :S

Sen jobbar jag hela långa helgen..blää





nästa fredag har jag tenta, hoppas att den går bra


Sen på lördagen åker jag till sthlm för att hälsa på Karro, ska bli skönt att komma iväg några dagar!




Idag har Bambam varit lite off, lite irriterad och inte velat vara med alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0