6 december = 18 dagar kvar

imorse när väckarklockan ringde 05.40 trodde jag seriöst att det ett skämt..men chi fick jag för det var bara att kliva upp och utföra morgonbestyren för att sedan åka å jobba. Sen har jag även haft söndag hela dagen för nu har jag jobbat tre dagar på raken och fler dagar på raken har jag inte jobbat sen i sommras, men med imorgon så blir det fyra dagar..

hoppas jag är lite piggare imorgon när klockan ringer, ska skriva klart det här, sen ska jag lägga mig å läsa och sen kommer jag nog sova tungt.


Jag är nog en ganska nedstämd person i grund och botten, känns som att även om det mesta är bra så finns det alltid nått där som stör..

På måndag ska jag iaf ringa..



vissa tanter på jobbet är bara för jobbiga..




En filmkväll med mamma är aldrig fel :)


saknar min sötnöt när jag inte får vara i hans närhet



Nästa lördag den här tiden är jag i Karros lägenhet i sthlm och myser med henne :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man är naturligt inte en nedstämd person utan det är livet som gör en till en sådan!

2008-12-07 @ 10:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0