8 december = 16 dagar kvar

Idag har jag fördrivit tiden med att läsa om kognitiv beteende terapi vid olika typer av störningar och sjukdomar, har tenta på fredag så det är bara å läsa, läsa och åter läsa


sen har jag även tränat, träningen ger mig energi som jag inte haft förut, träningen gör att jag mår bra eller iaf bättre än vad jag gjorde innan jag började..



ringde även till psykiatrin idag, ska återuppta kontakten där..känns som att det behövs när det sker nästan en gång per dag..


Nu är det inte många dagar tills jag åker till sthlm!!!! undrar om det blir utgång eller inte :p hade varit lite kul :)


ska lägga mig å läsa, dock ingen bok som har med skolan att göra :) ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0