9 december = 15 dagar kvar

idag har jag inte pluggat nästan någonting, läste lite imorse när jag vaknade, men sen har tiden inte riktigt räckt till, eller jag har väl kanske inte prioriterat :p

Två dagar till på mig att plugga, men det ska nog gå bra! hade underlättat lite om jag hade haft nån känning på vad han kommer ta upp på tentan.



idag kylstrejkar jag igen, minus 16 grader..det är inte klokt..dessa dagar är det inte meningen att man ska vistas ute!!



Konstigt att det kan kännas så annorlunda från dag till dag, beroende på åt vilket håll mina tankar snurrar..


imorgon är det bara två veckor kvar till julafton :D

Den enda som är tråkigt är att man sen ska plocka bort alla mysiga julgrejer och adventsljusstakar :(




Nu ska jag iväg och mysa med min sötnöt



Just ja, måste bara säga att jag är grymt stolt över mig själv som pallrar mig til frisitlen nästan varje dag för att träna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0