måndag

Idag har jag fått varit hemma hela dagen och det har varit så skönt. Har haft fullt upp mrn det har inte blivit någe skrivande på hemtentan, vilket jag hade tänkt..

ikväll har jag kollat på film med Karro :)


Svar på kommentar från förra inlägget: Martin må vara ett svin på många sätt men han var en av mina bästa vänner under en tuff och ensam period i mitt liv, han vet om många av mina djupaste hemligheter och jag känner att jag kan prata med honom..så när jag mår riktigt dåligt så vänder jag mig till honom, det är inte den bästa personen att vända sig till, jag vet, men jag vet inte vem jag annars skulle kunna vända mig till som klarar av att höra om det som jag vid dessa tillfällen behöver prata om..

Angående det andra i kommentaren tänker jag inte svara på här..



Nu ska jag sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0