Att dö

Det är många som har dött på mitt jobb under tiden som jag har jobbat, men jag har fram tills idag inte velat se dem..
 Men så idag så gick jag och min arbetskramrat Tina in och kollade.. Det var en mystisk upplevelse, att någons liv bara kan försvinna sådär..hon var så blek och alldeles kall, men samtidigt så såg hon så fridfull och vacker ut.. svårt att egentligen beskriva, måste nog upplevas..



Gränsen mellan liv och död är egentligen inte så stor, denna kvinna som gick bort på mitt jobb idag befann sig någonstans mitt emellan och det har hon gjort i fyra år, för fyra år sen, en helt vanlig dag så skulle hon gå ut och gå, detta var mitt i vintern och då halkade hon och slog i huvudet så hon blev hjärndöd. Hjärtat fortsatte pumpa men resten av kroppen la av. De anhöriga till denna kvinna sa när de fick reda på vad som hänt att det här hade de väntat på i fyra år.

Njut av alla dagar som om det skulle vara den sista..man vet aldrig vad som kan hända
















Hjälp mig någon...snälla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0