en annan dag

i helgen blir det bara en massa jobb. Det är tråkigt att jobba på helgerna när alla andra gör en massa roliga saker.

Ska få sluta en stund tidigare ikväll så att jag hinner på bio som börjar klockan nio. Ska se Narnia - prins Caspian med Kicki, Torbjörn och Martin.
Jag ska gå in för filmen utan några förväntningar. Har redan läst boken och då brukar jag ofta bli besviken på filmen men det ska jag försöka att inte bli.


Det är varmt och skönt ute, ska snart äta lite lunch och sedan lägga mig ute i solen i två timmar tills jag måste in å duscha, äta och sen cykla på jobbet.



Idag har jag varit hurtig, promenerat, styrketränat och sen cykla..ojoj.


Jag känner mig verkligen ensam och uttråkad..



Bambam ska kanske bli pappa, om han nu får till det dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0