livet går vidare

nu är det bara 15 minuter kvar tills jag slutar..  kanske mindre om natten kommer lite tidigare, kan ju alltid hoppas.



Sen är det fem eller sex arbetstimmar imorgon sen så ska jag fötränga alla förvirrade tanter och alla larm..inatt vaknade jag av att jag drömde att det var ett larm som larmade, och jag kommer ihåg att jag i drömmen sa: "ja, jag kommer alldeles strax Lilli", men hon bara fortsatte att tok trycka om det för baskade larmet.. Snacka om att vara arbetsskadad.


Just nu vet jag inget om allt, eller kanske allt om inget

Vart står jag och vart är min plats här i livet?




Ibland kan jag komma på mig själv med att tänka att det känns konstigt att inte kunna höra av sig till Martin, vi pratade nästan varje dag och att sedan inte prata alls är lite konstigt.



Men sånt är väl livet. Det är bara se framåt och hoppas att det bara blir bättre:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0