sommar, sommar, sommar

Nu jobbar jag tills nio i kväll, och sedan mellan 7-12 imorgon, sen är det en nio dagars ledighet som står för dörren!!
Just nu känner jag att det behövs, är så grymt  trött, enda in i de minsta utrymmena i min kropp..jag känner bara för att sova, men samtidigt så har jag inte ro i kroppen för att göra det..

Men semester ska bli grymt skönt! ska vara från Östersund i nio dagar, har jag inte varit på flera år, det är sant! var ju till Turkiet förra sommaren men då var jag bara borta i åtta dagar, och lika så när jag var till Gotland året innan, i trean på gymnasiet så var jag borta i tre veckor, det är nog rekord för mina snart 21 år i livet..

men nu ska det bli såå grymt skönt att få komma iväg och se nått annat!

På måndag bär det av till Falun.


Bäst jag pallrar mig upp till plan ett så jag hinner dricka en kopp kaffe innan jag börjar..kvällar är såå segt att jobba.



I helgen ska mina bebisar till Sthlm på utställning




Har några funderingar på att jag tycker att det skulle ha fixats någon sorts reunion under sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0