En liten fundering

Igår när jag var på jobbet så började det diskuteras om varför man säger "Hört i syne". Det går ju inte ihop, men vad säger man istället? det finns inte vad jag vet något liknande ord som "syne" som refererar till att höra. hmm..fundera på den:)




Igår betalade jag stugan till Vemdalen. Nu är det garanterat att åtmintone jag kommer att befinna mig på denna underbara planet v. 45.


Tog på mig mer jobb igår, sista veckan i Augusti fick jag tre dagar. och sen ska jag jobba de tre första helgerna i september och den fjärde beger jag mig till Borlänge..ganska sjukt att ha alla helger fram till oktober bokade.



Har till på måndag på mig att fundera över om jag ska byta utbildning, tacka nej, eller kanske läsa dubbla utbildningar..hmm..




Varför ska allt behöva vara så svårt? Vet inte riktigt hur jag mår, hur jag känner, vad jag vill...


Jag känner mig fortfarande sååå otroligt ensam.. anledningen till att jag jobbar så mycket är därför att jag annars skulle bli väldigt isolerad och inte få någon möjlighet till socialt umgänge..



Nu är det snart stråket och yran. Om jag hittar någon att gå ut med så blir det nog stråket tisdag och/ eller onsdag. Och om pengarna tillåter så kan det hända att jag kommer att gå på yran alla dagar med Amanda och Karro :)
Fast för mig blir det bara festande på lördagen för jag är enbart ledig söndag.



Nä nu ska jag förbereda mig för att jobba kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0