endumen är nog ganska tillfreds med tillvaron och lycklig

Nu har jag bara en riktig föreläsning kvar innan 2 år är gjorda, och den är på torsdag. Jag fattar inte hur tiden kan gå såå fort?! två år sedan jag tog studenten, när man hade ångest inför "vuxenlivet", eller som min musiklärare från Valla alltid sa, när ni kommer ut i verkligheten.

Tentan i fredags gick nog sådär..jag som hade tänkt försökt satsa på ett högt betyg..men men ibland är det en massa annat som snurrar, så är det bara.

Nu är det över två månader sedan allt det jobbiga med Martin. Det är också helt sjukt hur fort det har gått..

Han är inte längre den Martin jag känner..han har verkligen förändrats..



Det verkar inte bli någon semester, vilket känns väldigt tråkigt..Undrar om jag ska säga att jag kan jobba då..det är ju pengar! och pengar är aldrig fel.


Det är grymt fint väder ute, hoppas att större delen utav sommaren kommer att vara så här fin!


Just nu lever jag bara för stunden och tar dagen som den kommer. Livet blev mycket lättsammare med filosofin att det är ödet som bestämmer och det blir som det blir:)


Jag saknar min anka, men snart får jag återse henne:p


Nu är det typ bara en och en halv vecka till nystartsfesten, jag hoppas att det blir roligt, men å andra sidan så har man ju så roligt som man gör sig ;)


Jag tycker om!!
Och det känns helt ofattbart att jag det hänt mig..



Nu är det snart gossipgirl på tv.
Nå vettigare än såhär blev det inte denna gång



Kram på er! Saknar dem som betyder!!

image11
Endumen och ankan :p

image12

Mina "numma" har det jätte bra uppe hos momma
Snacka om att hon njuter av livet,
men jag saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0