Endumen funderar på tok för mycket

Jag vet att det är dumt att fundera för mycket, men hur ska man egentligen veta? 
trodde ju att jag hade känslor under en lång tid, som så här i efterhand visade sig vara fel..Hur vet jag att det är rätt nu? Idag är jag förvirrad och osäker.. men det kanske känns bättre imorgon, vem vet?


Till helgen är det midsommar, just nu så känns det mest tjorvigt, jobbigt och nervöst, dessa känslor kommer nog inte försvinna men jag ska försöka att tränga bort den tillräckligt så att jag tar mig iväg iaf.

Vill inte bli sårad och vill inte såra, men någonstans så måste man ju våga för att vinna, eller hur?! Även om man förlorar nio gånger, så kanske man vinner den tionde.


Jag ska förlåta Martin, tro på det han säger och försöka gå vidare. Nu finns det säkert vissa som tycker jag är dum i huvudet..men anledningen till detta är att han under bra lång tid fanns där för mig varje dag, han vet mina innersta hemligheter och jag vet hans och varken hans eller mina är särskilt vackra..Jag tycker inte att det han gjorde den natten eller de saker som han har gjort efterår är okej, men jag måste någonstans förlåta honom för att själv finna ro och kunna bearbeta känslorna av att inte duga, att inte vara tillräcklig..
Vi fungerade inte ihop så bra som ett par, men som kompisar så har vi haft det grymt roligt tillsammans och jag vet inte om jag vill förlora det..




Jag har mycket att jobba med hos mig själv, och jag har en lång väg att gå men jag ska försöka hitta kraften inom mig för att orka göra det, inte nu, men snart..

 





Nu ska sverige snart spela match, heja Sverige!




Kommentarer
Postat av: Emz

Exakt vad är det som är tjorvigt och jobbigt med midsommar? Du får åka till ett underbart ställe, med fantastiska människor och, förhoppningsvis, tokroliga aktiviteter... Tänk inte på så jäkla mycket annat! Jag blir så trött.



Om du fokuserar all tid och energi du lägger ner på att hitta dåliga grejer på att hitta bra grejer istället skulle det kännas så mycket bättre! jag vet att det inte är lätt, jag om nån, men man måste, annars överlever man inte, eller så får man ett jävligt trist liv.



Martin, pja, jag väljer att inte kommentera, du vet vad jag tror och tycker...



Se framåt, inte bakåt. Tänk uppåt, inte neråt. Se det som är bra, inte det som är dåligt.

Vänd trenden.

Jag vet att du kan och att du vill!



Kram

2008-06-19 @ 07:00:31
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0