på rosa moln

Igår hade jag min nystartsfest, det blev faktiskt en väldigt lyckad tillställning om jag får säga det själv :p
Kom faktiskt fler än vad jag trodde att det skulle göra och alla var väldigt duktiga på att roa sig!

Det var kul att festa med Therese för första gången, förhoppningsvis inte den sista :)

Nu är jag inte singel längre :p


Den här dagen har varit jätte bra, att få vara ledig en söndag, sova hur länge man vill och ha en helt underbar person att umgås med, kan det bli bättre? :p

Sen var jag och Emma och åt på eastern


Martin hämtade sina sista saker ikväll och för första gången sen jag flyttade hit så trivs jag i lägenheten och nu känner jag mig trygg!



Sitter och kollar på film med Amanda, ska väl snart sova.


Jag tycker verkligen om!!!








Kommentarer
Postat av: Emz

Åhh, det är så skönt att se och höra att du är glad, och känner dig trygg i tillvaron!

Man blir ju väldans inspirerad! :-)



Hoppas du får en fin kväll kära vän!



Kram från mig

2008-06-16 @ 12:34:39
URL: http://vimlan.blogg.se/
Postat av: Therese

Det va jättekul att festa med dig oxå Jeanette. Det blir nog fler gånger :)

2008-06-18 @ 01:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0