tråkig helg

Mannen som kunde tala med hästar - en otroligt vacker fin!


Nu är denna helg snart slut. Har väl egentligen inte åstakommit så mycket. Var på Eastern i fredags med Therese, hennes bror och hans flickvän, sen kollade vi på film. igår morse åkte jag till momma och var där tills idag mitt på dagen när jag trodde att jag kanske skulle se ÖFK spela klockan fyra, men det blev inte så så jag hade egentligen kunnat stanna hos min mormor längre..det var ju typiskt.

Ikväll är det EM-final!

Sen blir det jobb, jobb och åter jobb i 11 dagar..


har egentligen inte så mycket att skriva förutom att jag har ett stort hål i mitt hjärta  i saknad av att ha hästar i mitt liv..Jag saknar lugnet som infinner sig när man står å mockar eller ryktar, lukten av häst, känslan att vara ett med hästen..Jag vill.






Kommentarer
Postat av: Emz

Ta tag i saken och sakffa dig en medryttarhäst vännen! =)

Jag saknar också hästarna!



Kram på dig underbara du!

2008-06-30 @ 08:10:02
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0