Att få må bra

Nu har jag kommit hem och packat upp alla grejer. utställningen slutade grymt tidigt idag, 15.20. Det har jag aldrig varit med om men skönt att komma hem i en skaplig tid.

I lördags hade 2 som blev bäst i variant,  4 av 6 i panel och 1 av dem blev BIS! Idag hade vi en som blev bäst i variant och sedan 1 i panel. så helgen har varit bra :) 




Jag vet inte vad det är som är fel men nått är det..kanske är det bara för att jag är trött..men jag känner mig grining och ovillig till allt, känner ingen lust att umgås med någon eller ens ha någon som helst kontakt..jag mår illa, vill inte ha någon mat, men det känns inte som magjsuka eller nått sånt..snacka om att mitt humör är som värsta berg och dalbanan för tillfället..


Allt jag vill är att må bra, tycka om mig själv och få vara lycklig...ska det vara såå svårt?

Kommentarer
Postat av: Emz

Min kära underbara vän!
Ibland måste man få ta det lungt och ha dåliga dagar, man behöver inte alltid vara på topp! Kanske är det så att din kropp säger emot lite mot dina tidiga morgnar - sena kvällar och fullt upp hela dagarna som det varit nu ett tag?? Vem vet... Jag hoppas du kommer att må bra jättesnart igen!
Du är en otroligt viktig människa för mig, bara så du vet så är du min allra bästa tjejkompis!

Kram!

2008-05-19 @ 06:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0