Ibland så

vad händer i mitt liv just nu?

För tillfället så håller jag på att tokplugga inför min tenta på fredag. Har ingen aning om vad jag ska plugga på eller hur jag ska få in allt det jag måste få in. Var över ett år sedan jag hade en salstenta, jag hatar salstentor!!!


När det gäller mitt psykiska mående så går det verkligen upp och ner. Men jag är såå less på att behöva tänka så mycket så jag ska försöka sluta med det..Det som är meningen, det händer. Jag tror ju på ödet så jag borde låta det sköta sitt jobb utan att jag lägger mig i.


Det blir som det blir, det går som det går och jag mår som jag mår


Jag kan ju som ändå inte smita undan det som jag funderat på att smita undan eftersom situationen ser ut som den gör, så då är det väl bara att gilla läget och njuta av det som är bra och försöka att inte tänka på det som är jobbigt. För mitt psykiska måendes skulle så hoppas jag att jag kan fortsätta tänka som jag gör idag även imorgon, i övermorgon och till och med kanske om en vecka..tänk vad skönt det skulle vara!


Kan ju egentligen inte hålla på att prata problem hela tiden för då gräver man ner sig själv. Men samtidigt så är det så lätt hänt att prata om just problem när det känns som att man mest har problem


Igår var jag iaf ut och sprang av mig lite frustrationen, klockan kvart över nio begav jag mig ut, och gud vad skönt det var när jag kom hem. Dessutom var det lite roligt för jag orkade springa mer än vad jag trodde, hade en bättre kondition än vad jag förväntat, men då tänkte jag att det kanske var för att jag var så frustrerad, men det gick lika bra imorse när jag var ute och sprang..

Jag har nog hittat min nya terapi, springa.


Jag undrar jag vad som kommer att hända i helgen, jobbar på lördag, men sen är den som ganska obokad.



Styrketräning har jag börjat med också, dock bara hemifrån än, så snart syns magrutorna ;)



Innerst inne så vet jag att jag kan, och vad jag kan, jag vet att jag är nått att ha, jag vet att jag är en bra vän, jag vet att jag förtjänar att vara lycklig men ibland är det såå svårt att ta fram den vetskapen som sitter så långt in.



i eftermiddag och kväll ska jag umgås med Emz :)


Jag har satt både mig och Emma i en jobbig situation..Emma pga att hon hamnar i mitten av allt och mig själv för att jag inte känner att jag kan eller vill prata om allt som jag skulle vilja och skulle behöva prata om eftersom hon hamnat i den sitsen som hon är i..Så därför så vill jag bara säga förlåt till min Emz för två saker, först för att du hamnat mitt emellan och sen för att jag lastar dig med så mycket av mina problem.

Jag hoppas att allt i slutändan löser sig till det bästa för alla!

Utan min Emz skulle min värld vara väldigt tråkig..Tack för att du finns! DU är värd mer än guld!!image10



En och en halv vecka kvar tills jag har läst två år, kan ni tänka er, två år!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0