jag är inget..

nu mår jag verkligen skit...han är så duktig på att lägga över allt på mig...jag orkar inge mer...

Inte en enda gång har min mamma, momma eller pappa frågat mig hur jag mår i allt det här..det enda de har frågat är hur Martin mår och att han verkar må jätte dåligt..känns ju kul när man får så stort stöd av familjen...


Jag orkar inge mer och jag skiter snart i allt..varför försöka när man inte ser nått ljus i tunneln? 




jag är så arg, så ledsen, så besviken..men säger jag nått, uttrycker jag nått så är jag bara barnslig..det är bara han det är synd om..


Jag har inget värde.

Kommentarer
Postat av: Emz

Du vet att du är värdefull! Inget martin säger kan vara sant, du är ju en av de allra bästa människorna i världen! Visst är det synd om martin, men det är för att han är så himla puckad att han tror att det blir bättre för att han fortsätter bete sig som ett svin. Acceptera inte detta, du måste säga ifrån för han har ingen som helst rätt att få dig må så här!!! Det är han som ska må skit, och det gör han säkert, men han ska inte lägga över ett endaste dugg på dig, för det är så inih**vete FEL!

2008-05-07 @ 12:00:33
URL: http://vimlan.blogg.se
Postat av: Mariell

Han borde må dåligt. End of dicussion. (bry dig inte om min engelska var fel...=))

2008-05-07 @ 13:41:44
Postat av: Tesen

Martin kanske borde ha tänkt innan han aggerade, istället för att vara efter-klok. Och han borde verkligen ångra sig, det är ju han som förlorar världens snällaste och sötaste tjej.
Finns ingen som helst ursäkt att han gjorde som han gjorde, det in Inte acceptabelt helt enkelt.
Jag kan inte förstå att inte din familj stöttar dig nu.. Men du har ju dina vänner som är på din sida Nettan. Älskar dig!
Puss och kram

2008-05-09 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0