Mirakel dyker aldrig upp i min värld

vad kan tänkas skrivas? enligt statistiken är det rätt många som läser min blogg, jag undrar vilka alla är..


Idag är jag less på livet...vart finns meningen?

Mitt problem är värre än någonsin och blir inge bättre och kommer nog inte att bli det heller känns det som..
 

Hur mycket jag än vill så verkar det aldrig gå min väg..



Behandlingshemmet var iaf en grymt häftig upplevelse! den bästa händelsen hittills i den här utbildningen!

Jag skulle vilja göra min praktik där, kanske till och med jobba där. Det enda som är, är att man jobbar 5 veckor dygnet runt och sedan är man ledig 2. Blir ju inte mycket tid med någon familj..men då kan ju ungdomarna och arbetskamraterna fungera som familj..


kanske skulle gått och köpt glass till kvällen.

ha det gott denna lördagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0