Ö-vik

Nu är det 6 timmar kvar tills jag måste kliva upp. 04.00 bår det iväg till Umeå och jag måste duscha så jag ska kliva upp 03.00. undrar om det är någon idé att gå å lägga sig?!

sista utställningen för mig på flera månader. Mina katter kommer ställas i mitten va juli i sthlm och Trondheim, men då kommer jag dock inte att följa med. Jag har en massa annat skoj för mig då :p sommarfest i Hunge ena helgen och semester andra :p


Jag både ser fram emot och bävar inför sommaren..den kommer nog bli grymt rolig tror jag samtidgt som jag jobbar jätte mycket och kommer nog vara väldigt sliten..



Håll tummarna för oss i helgen nu! :D mina små barn Kitoz och Bam-bam.


Just nu så saknar jag..men det är nog bra att sakna.

Kommentarer
Postat av: mica

Jag håller tummarna!
Massa kramar

2008-05-17 @ 03:22:52
Postat av: Emz

Jag håller tummarna som alltid!

Kram!

2008-05-17 @ 13:03:41
URL: http://vimlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0