vad säga?

Då var ännu en helg över..ännu en helg närmare sommaren..


imorgon är det en vecka kvar till Martin får nyckeln till sin lägenhet.


Det kan säkert bli nått..frågan är bara hur mycket mer jag orkar ta..det är aldeles för mycket just nu och mitt problem har blivit klar sämre och sker typ varje dag..

Jag vill sluta, jag vill ta mig ur det, jag vet att det inte är bra för kroppen..i 3.5 år..sjukt



Trötter är jag också, 6 timmar på två dygn.


i veckan blir det bara en massa plugg iaf, har tenta på fredag.


Bjöd mamma på eastern idag, det var faktiskt mysigt :p


kramar till mina vänner!



Jag saknar verkligen min knopp, över ett år sedan och saknaden är fortfarande lika stor och gör fortfarande lika ont

Kommentarer
Postat av: Emz

Du orkar, det är jag övertygad om! Våga aldrig tro nåt annat!

Kram från Emzen

2008-05-26 @ 12:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0