Visst finns mirakel

Jag undrar jag, skulle ha skrivit nått..men har jag nått att rapportera?

Mår lite bättre idag, känns lite ljusare, känns lite bättre, känner mig lite säkrare på vad jag känner..men jag skulle ändå behöva få någon form av bekräftelse eller försäkran om att det inte bara är jag..


Visst finns mirakel, en väldigt fin låt som får mina tankar att vandra...


Imorgon ska jag åka till ett behandlingshem, missbrukar amfetamin pga av att jag har ADHD som ingen upptäckt förän nu :p

Nä, nu hittade jag bara på. men jag ska åka på behandlingshem, älgeredskollektivet ska vi till på studiebesök. Vi ska till och med sova över. Kan nog bli riktigt intressant. Tyvärr så kunde inte Tina följa med :(


Har typ alla helger fram till i slutet på augusti bokade, det är ganska jobbigt vill jag lova..men vill man planera så vill man..




Nä nu ska jag gå ner till tvättstugan och hämta tvätten som troligtvis var torr innan 15.00 men jag har inte orkar hämta den :p


Ha det bäst och sov så gott


Mina små bebisar :)


image9

Kitoz


image8

Bambam

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka söta katter? Vad är det för ras?

2008-05-21 @ 23:19:46
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Emz

Dina katter är mina bebisar också!

Puss å kram från en flummig Emz

2008-05-22 @ 12:10:47
Postat av: mica

Mirakel finns! Kämpa på, pusskram !

2008-05-24 @ 13:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0