funderingar..

Ikväll har jag umgåtts med min mor, ätit och kollat på film..


kommer jag någonsin att passa in?

Jag tror att jag vill göra min praktik på Ronja, jag hoppas nu att jag får möjlighet till det, att de tar emot nån praktikant till våren. Känns som att jag skulle behöva den distans till verkligheten som jag skulle få om jag var borta varannan vecka i femton veckor. Jag tror jag skulle få uppleva så otroligt mycket, och utvecklas nått enormt..


imorse var jag med om nått jätte läskigt, tror att det spökar..låg på sängen och skulle försöka sova en stund innan jag skulle till skolan, vet inte om jag sov eller om jag var vaken men det kändes inte som att jag sov, kommer ihåg allt så tydligt..det är helt tyst i rummet, men helt plötsligt började det brusa i rummet, ungefär som radiostörningar, sen hör jag en pojkröst som ropar "hjälp mig", sen börjar det brusa igen och sen blev det helt tyst och jag kände kalla kårar längst ryggraden..




önskar att du var här..

aja, ska jobba imorgon så nu ska jag krypa till sängs..







<3 mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Läskigt! Men det kan ju vara den där döda svarta katten i korgen som spökar=P.... Bambam är sååå söt!!



//sandra med en längtan att träffa jeanette och hennes katter

2008-11-22 @ 14:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0