inte tänka så mycket


Jag vill så mycket, men jag tror jag måste lugna ner mig lite

Njuta av nuet och inte tänka så mycket på framtiden

Det blir som det blir och det kommer när det kommer

Kloka ord :)



Ikväll blir det myskväll med Ellen och Linn

imorgon ska jag jobba mellan 12-21 :S kan inte påstå att jag såg framemot det. Längtar tills jag pluggat klart och har 7-16 eller 8-17 jobb måndag till fredag. Är så oerhört less på att behöva jobba när alla andra är lediga. Hade kanske varit annorlunda om jag hade tyckt att mitt jobb var roligt. Men det känns som att jag gjort mitt på Frösö strand nu. Vill gå vidare och utvecklas.




Jag och Towe, höstforum -08

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww, snyggingar där!!!

2008-11-16 @ 20:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0