KBT = öppnar upp ögonen för en helt ny värld

Just nu sitter jag på skolan, vi skulle ha ett grupp seminarium där vi skulle diskutera om en av kursböckerna, men det var bara jag och Anna i våran grupp som kom :S
Fast det gjorde i och för sig inget, vi satt och pratade om en massa annat. Nu sitter jag i biblioteket och passar på att sitta vid en snabb dator för en gångs skull :p

Kursen vi läser nu är den intressantaste kursen jag har läst under min utbildning, böckerna sträckläses :p
känns som att jag suger in allt och lär mig så otroligt mycket om det männskliga beteendet! Varför vi möjligtvis reagerar som vi gör i olika situationer osv.
Jag får även hjälp av denna kursen att bearbeta mitt eget problem!


Igår hämtade jag ut min nya telefon!! ska hem och fixa med låtar och sånt nu :)  Sen ska jag läsa lite kurslitteratur, handla mat, städa badrummet och se träna.

Anders pratar inte med mig sen efter skalet, men helt ärligt så orkar jag inte bry mig..jag anser inte att jag gjort nått fel, jag tycker att jag var ärlig hela tiden.

Blev lite ledsen och besviken igår, några som hade sagt att de skulle bo med mig på skalet till våren ska nu bo med Anders istället..

men men jag hittar nog nå bra folk iaf :) tre eller fyra platser har jag lediga nu och det är ändå mer än fem månader tills det bär iväg så det löser sig nog :)

Var med Martin igår och för första gången sen det tog slut mellan oss så kändes det bra, vi kunde umgås som kompisar och jag hade riktigt roligt! Sen ska man ta allt han säger med en nypa salt.




Idag är en bra dag, och jag känner mig riktigt glad :)
Hade varit ännu bättre om jag fått vara med min värmare ikväll men man kan ju inte få allt :p


Jag tycker om min sötnöt mer och mer för varje dag som går :P


Kommentarer
Postat av: jojjan

funkar telefonen bra? :D

2008-11-19 @ 13:03:20
URL: http://traktortj.blogg.se/
Postat av: jojjan

vilken tur :D

2008-11-20 @ 11:54:16
URL: http://traktortj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0