skalet

kanske skulle ha uppdaterat med lite om den gågna helgen.

Skalet entrades av mig och Emma vid halv två på torsdagen, vi hämtade ut nyckeln och sedan åkte vi till stugan och packade upp våran grejer, sen åt vi lite lunch och sen blev det bastu och cider :p

senare på kvällen dök resten av våra sambosar upp och kalaset var ett faktum. På kvällen fick jag dansa en massa :p denna kväll var klart den roligaste av de tre kvällarna!


På fredagen var det bara till å kliva upp och äta frukost och sen ladda inför kvällen, kom jätte mycket folk till stugan helt oväntat endumen fick lite panik, så hon körde ut dem :p Var rätt kul denna kväll också men ack så mycket folk och lite väl nykter tror jag att jag var trots att jag druckit litervis ;) 
När vi kom hem möttes vi av en pratglad liten sak som var chaufför för kvällen.

På lördagen klev man upp och efter frukost åkte vi på affärn en sväng. Sen var det bara till å ladda igen. Denna kväll var den absolut sämsta då jag mest var ledsen hela kvällen, kom ner till skalet vid tolv och var bara där i typ 1 timme.


Vad har hänt, jag som alltid brukade vara kvar bland de sista, och nu går jag hem jätte tidigt, men men bättring till våren  kanske :p


Lyckades ju såra en mycket nära vän under denna helg också..men vad hade du väntat dig?





Själv känns det som att jag är nykär :p





Tack alla sambosar för en otroligt trevlig helg!


mycket mer hände som inte går att beskriva i ord. eller så kanske helt enkelt orken hos författaren saknas :D

Kommentarer
Postat av: jojjan

tack själv <3

2008-11-17 @ 00:01:22
URL: http://traktortj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0