Riktigt fint höst väder

Plugg, plugg och åter plugg..längtar nått så oerhört tills jag är färdig med studierna. Samtidigt som det skrämmer mig för då ska man ut i "verkligheten"..ta ansvar för andra människors rättigheter och liv..är jag mogen för det?!

Dagarna rullar på, kliva upp, skola, träna, umgås med nån kompis, sova, kliva upp, skola, träna, umgås..




15 dagar kvar till skalet!
Jag är lite nervös för om jag kommer att klara av att åka ner eller om jag kommer känna att det blir för jobbigt..


Min lilla familj bestående av mig, Bambam och Kitoz har kommit in i ett lugn och en harmoni som jag inte vet om jag vill att nån ska komma och bryta upp..vi har våra morron vanor, eftermiddagsvanor, kvällsvanor och nattvanor och det är såå skönt!  <3



Nä, nu ska jag iväg till Pernilla och plugga.


Idag saknar jag dig jätte mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0