storm

Idag jobbar jag igen, ibland känns det inte som att jag gör nått annat än å jobbar på helgerna.  Men nu kommer det två helger framöver när jag är ledig :)
Nästa helg ska jag till Umeå på nått seminarium som handlar om katter, och då ska jag bo på hotell :p och framför allt äta hotellfrukost :D


Helgen efter det är det skalet som gäller!!! Då ska jag och Min Emz åka stjärtlapp ;) men vi må ju införskaffa i två stycken som vi kan ha race :)
Vad ska vi klä ut oss till på after skin då?!   







Är riktigt riktigt förvirrad för tillfället och det känns som att jag har en storm i mitt huvud, men det som är meningen är meningen





Träningen är min meditation och jag längtar tills helgen är över så jag får träna igen:)
Skulle ha tränat imorgon men då ska jag till ikea med mamma, har inga pengar men några förpackningar värmeljus har jag nog råd med :p







Har haft alldeles för lite Emma umgänge på sista tiden, men jag hoppas att du vet att jag finns om du vill prata, och att jag kommer som ett skott om du behöver mig!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Nu tycker jag du är lite ivrig min kära vän...för stjärtlapp är svårt att åka nä de inte finns nån snö=)



Vi ses snart på skalet!

2008-10-25 @ 18:11:10
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0