tomhet

Helgen har varit hektiskt, enda sen i torsdags har jag försökt haft fullt upp..var på dans i fredags, sen har det varit genetik kurs igår och idag. Igår var jag på middag med föreläsaren och sedan kollade jag på film med Anders. ikväll blir det bio.



kvällarna när jag har krypit ner i sängen och ska till å sova är det som jobbigast..ensamheten och saknaden kommer över mig och tårarna vill inte sluta komma..

Jag saknar din värme, jag saknar dina kramar, jag saknar dina kyssar och jag saknar sättet du tittade på mig..
Någonstans inom mig så hoppas jag fortfarande.. 




Jag kommer att ta mig igenom det här som jag har tagit mig igenom alla andra jobbiga saker jag varit med om, men det kommer att ta tid, lång tid. Men jag har all tid i världen..

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart du kommer ta dig igenom det, och sen kommer du vara ännu lite starkare!



På torsdag ska vi ha en dejt vännen!



Kram!

2008-10-05 @ 21:12:20
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0