Endumen räknar ner

Imorse hade jag världens inlägg som jag skulle skriva, men nu när jag väl sitter här så är det som bortblåst.
Har varit på styrelsemöte idag, och nu sitter jag väntar på ett mail som jag ska ska kolla igenom. Jag längtar till min säng, börjar bli lite trötter nu.

Imorgon får jag träffa Emma en sväng, det ser jag fram emot :D

nio dagar kvar till skalet och det verkar kunna lösa sig till det bästa!

Jag räknar dagarna tills på fredag, och sen tills på tisdag eftermiddag när vi är klar med våran två timmar långa redovisning..jag hatar att redovisa!! imorgon blir det plugg på skolan hela långa dagen, på torsdag och fredag ska vi sitta på mediaverkstaden och redigera våran film. kommer bli grymt bra :D


Jag längtar till torsdag kväll





43 minuter helt otroligt! Jag fattar inte :p

det är många funderingar som poppar upp i huvudet just nu, känner mig kanske gladare än jag borde?!









6 veckor gammal

Tänk att Bam-bam har varit så här liten och söt :p  Man vill ju bara äta upp honom :)


Nästa höst kommer jag kanske ha bebisar hemma hos mig :D mamma ska ha en kull på Bossanova och jag ska ha en på Destiny där kitoz är den tilltänkta fadern :) grymt kul om det blir som planerad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0