21 år och två dagar

Igår var jag ut  å gick två gånger :) skönt!!


tre dagar avklarade i skolan och föreläsaren är väl sådär, men har henne bara i två och en halv vecka så det går nog bra.

Tittar på idol nu, sen blir det till att läsa kurslitteratur och sen sova kanske. ska upp klockan fem imorgon för att promenera




Har ju hunnit fylla år också sen jag skrev sist, 21 år är man alltså nu..kan inte påstå att jag känner mig så mycket annorlunda men födelsedagar är ju alltid kul



Ikväll var det sista korpen matchen för denna säsong, jag blir så grymt sugen på att spela själv!!







Det är bara tiden som kan utvisa, det som är meningen är meningen och jag ska ge tid..massa tid...



I helgen ska jag kanske på älgtjoa i borgvattnet, kul å dansa :) sen ska jag vara med mamma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0