grått ute

träningen gör att rastlösheten försvinner..har inte längre lika mycket kryp i kroppen, känner mig lugnare och mer fokuserad på det jag tar för mig.


Igår satt jag från halv tio till halv fyra med hemskrivningen, blev nästan klar men jag ska göra ett sista ryck ikväll så att jag imorgon när jag tar min morgonpromenad kan gå in på skolan, skriva ut det och sedan lämna in.


Imorgon ska jag få träffa min momma, hon kommer in till stan. Och troligtvis så har hon Desi med sig :D
Anledningen till det är att mamma och jag nästa helg ska åka till Borlänge och ställa ut, och Desi ska med. Hon lär ju inte bli så glad, hon stortrivs verkligen hos momma, det var det bästa jag kunde göra för henne när jag bestämde att hon skulle flytta dit. Men det går inte en dag utan att jag saknar henne, men det underlättar att veta att hon har det bra:)


När det gäller Bambam och hans tänder så vet jag inte hur det blir..han får penicilin nu och det ser lite bättre ut..men blir det sämre när vi slutar med penicilinet så finns det inte så mycket mer att göra..veterinären var ganska övertygad, likaså jag att han har haft ont i munnen när tandköttet har varit dåligt..jag vill inte att han ska behöva ha ont hela sitt liv..
men ni får hålla tummarna!
Bambam är det bästa på denna jord!



nu ska jag iväg på skolan på praktikinformation, sen ikväll är det Pilates som gäller


ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0