hadevelatgjorthaft

Ikväll är det sittning på skolan. Blir säkert roligt, fast jag kommer nog vara toktrött imorgon, men det är sådant man får ta ibland :)  Ska till Pernilla först å göra mig iordning där.

Sen efter jobbet imorgon så blir det bio med Linn, och sen blir det nog till att gå å lägga sig på en gång så jag orkar upp till jobbet på söndag. Hela helgen planerad, känns skönt.
Är så rastlös på kvällarna att jag inte klarar av att inte ha nått å göra..är nog inte helt van vid att bo själv. Förhoppningsvis så blir det bättre. Jag lär ju må vänja mig annars får jag det jobbigt.

Skulle behöva plugga, men en enorm trötthet kom precis över mig.

igår tränade jag ett pass som heter bål och sedan yoga, hittade muskler jag inte ens visste att jag hade :)
Nu blir det lugnt med träningen till på söndag när jag tror jag ska gå på ett step-pass. men idag har jag ont fram på smalbenen och då ska man ta det lungt så man inte åker på benhinneinflammation



Blää för hyreshöjningar...det verkar inte som att det är meningen att jag ska få klara mig..






Börjar vänja mig vid tanken och känslan nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0