vägskäl

Nu var det ett tag sedan jag skrev i bloggen, men jag har helt enkelt inte haft nått att skriva.

I helgen så var jag till Borlänge på utställning, själva utställningen var jätte dåligt arrangerad och domarna vi fick är inga favoriter, men Sällskapet var det inget fel på:)
Mamma och jag åkte ner i fredags morse, vi bodde hos Birgitta, som köpt tre kattungar av oss. Det var väldigt trevligt att träffa henne igen. Hon var dock lite missnöjd över att jag inte hälsade på henne i somras när jag var till Falun på semester.


Det är konstigt hur livet och allt runt omkring en kan förändras så fort..vad är det som har hänt?! Jag är sååå oerhört förvirrad och fundersam i dagsläget och det känns inte riktigt som att jag har koll på läget.

Men det blir nog bra, det löser sig nog till det bästa i slutändan. Det som är meningen är meningen.


Ikväll ska jag på body step och sedan body balance och efter det blir det nog lugnt med en film eller nått


På fredag är det tenta så det är bara till å börja plugga.




Känns som att jag snart kommer till ett vägskäl, vägen kommer dela på sig och jag måste bestämma mig för om jag ska fortsätta rakt fram eller om jag ska svänga av.. våga ta steget eller stanna kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0