blå himmel

Nu har jag bara en dag kvar på praktiken, men det blir inte ens en dag för mellan åtta och nio imorgon ska jag prata med enhetchefen och sen lämna in mitt passerkort och mitt data kort, sen är det bara att gå :)



Då åker jag direkt till min mormor, behöver få komma bort och bli älskad för bara lilla mig..


idag på psykiatrin kom jag fram till mycket om mig själv. det var intressant!
Nu har det gått 16 dagar sedan sist..det har jag inte klarat på de fyra eller fem år som jag har haft problem..


Jag är glad att ha mina vänner som jag vet finns i ur och skur! Sen ska jag börja sortera bort dem som inte gör det..
De man inte mår bra av ska man inte ha i närheten mer än nödvändigt..men man kan inte gilla och må bra av alla men man ska även kunna vara åtminstone trevlig mot dem..
man kan ju bli oväntat överraskad



Om jag inte får bort passet på lördag så jobbar jag mellan 7-16, sen blir det utgång med Linn och en killkompis till henne + vänner till honom. Just nu är jag inte så jätte pepp efter en hård helg i vemdalen men man har ju så kul som man gör sig!!


Igår fick jag iaf hjälp med mitt internet :D det kom hem en karl som min morbror känner och fixade det! äntligen efter typ  2 månader!!


Nä, nu ska jag snart iväg å träna, trots världens träningsvärk sedan igår.



<3 Det är dessa två som gör att jag orkar se framåt, det är för dem jag lever <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0