intensivt

Gud vilka intensiva dagar det har varit nu!

I lördags innan jag började jobba promenerade jag till pappa och åt frukost för mamma skulle dit och lämna Gazzi och ville inte behöva åka själv.
Sen jobbade jag mellan 11.30-20.30, det kändes som om att jag inte gjorde annat än sprang omkring mellan de boende. Efter det blev det en spontan danskväll med Emma :) hann bara hem och göra mig iordning så bar det iväg till folketshus. det var hur roligt som helst!! Men jag tror att båda var väldigt mör i kroppen när vi åkte hem!

Jag dansade konstant i tre timmar, sen de sista 1,5 timmarna vilade jag emellan danserna :p Grymt mycket folk var det och aj, aj, aj vad ont jag hade i fötterna efter att ha blivit trampad på x antal gånger.

Sen på söndagen så jobbade jag mellan 7.00-16.00, fick sova tre timmar..Hade som planerat att jag skulle hem, sova, äta middag och sen somna framför tv:n ;)

Men så blev det icke! följde med Emma och hämtade en häst, så jag var inte hemma förän 21.10, lagom trött och lagom hungrig! åt två äggmackor till middag och sen sov jag som en stock tills klockan ringde imorse.

Idag har jag gått runt i en bubbla känns det som :p var inte så jätte peppad på att träna, men jag tvingade mig iväg på body step, sen cyklade jag hem och åkte till lillänge för att inhandla alkohol till skalet! Nu har jag nog så jag kan vara onykter dygnet runt i tre dagar :p

Sen inhandlade jag grogg virke och tre par skor när jag ändå höll på så nu är jag lite fattig! undrar hur det här ska gå runt :S


Om man bortser från att jag längtar efter en dag där jag bara får vara hemma och ta det lugnt och eventuellt städa så är det väldigt bra just nu :)


blir lite tjorv med katterna i helgen men det ska väl gå?!

Nä nu ska jag börja packa lite då jag inte kommer ha tid till det sen..

och sen ska jag slänga mig i sängen





Min ena fot efter i lördags


God natt och sov så gott 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0