söndag

Just för tillfället sitter jag på jobbet..längtar tills om tre timmar när jag slutar,. Eventuellt åker jag och tränar, eller så åker jag bara hem och sover..

Var ju på kattutställning i Trondheim igår, Klev upp 03.00, men från det att jag somnade runt halv tolv i fredags så vaknade jag nog en gång i timmen och var tvungen att kolla på klockan så  att jag inte hade försovit mig. Snacka om paranoid :p

Bambam fick trots sin avsaknad av päls bakom vänster öra sitt certifikat (det tackar vi för, för det var ett måste! :) )

Desi, fick trots dålig badning också sitt certifikat, men det var lite surt för domaren sa till mig efter utagningen till bäst i variant, att om hon varit bättre presenterad så hade hon tagit det *suck*

Dimaz fick sitt cert, blev bäst i variant och sen blev han nominerad :D

Gazzi, (som jag för dagen fick bära:) ) fick certifikatet, blev bäst i variant, nominerad och sedan även Best in show!!! Fyra av sex röster :D :D snacka om att jag blev glad! Och gå upp på sen och visa upp honom fick jag också :p


Sen blev jag rejält flörtat med utav en av domarna, haha han är rolig han!!

Kom hem elva inatt, lagom trött, och tyckte inte det var roligt när klockan ringde 05.30.


Men det lär ju bara vara att vänja sig, har kommit fram till att jag ska börja promenera på mornarna innan jag ska till praktiken.




Ikväll blir en lugn kväll

Snart är det påsk!! Hoppas bara det finns lite snö kvar så det blir någon skoteråkning!

och imorgon börjar jag min elfte vecka på försäkringskassan, vilket innebär att det bara är fyra veckor kvar :D



Just ja, Kitoz fick vara själv hemma hela dagen igår, han var lagom missnöjd när kah och Bambam kom hem! Lät ungeför som om att han gick och muttrade..hehe




Jag önskar jag visste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0