tisdag

Trött, tröttare, tröttast..

Och helt helt diskberg har jag att ta hand om innan jag kan sova (har haft styrelsemöte hos mig ikväll)

Men imorgon har jag lite sovmorgon :D

Ska nog passa på att ta mig en morgonpromenad!


Det finns inget skönare än sin egen säng, och just nu längtar jag tills om kanske 45 minuter när jag får krypa ner under täcket, dra filten över mig och sedan sova!

Sova är helt klart underskattat



Nu är det snart påsk :D
Den verkar dock inte bli som jag hade tänkt mig från början, nya förslag på aktiviteter har dykt upp :p

Får se om jag trivs alldeles för bra hos momma för att bege mig till stan på lördag, annars blir det kalas :)



Idag blev jag riktigt stolt över mina bebisar, trots en massa människor så var de väldigt sociala och ville vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0