Skaletplaneten

Då var ännu ett forum över, ett forum med enormt mycket tårar men också väldigt många skratt och mysiga stunder!

Jag har fått chansen att träffa och umgås med otroligt härliga människor!

Afterskin i fredags var hur rolig som helst, men lördagsdagen bestämde några av oss i stugan att vi skulle tillbringa i solen på verandan  
 
Kvällarna bestod av en massa dans :D


Efter att ha kollat på lite kort så inser jag att jag inte minns mycket från i fredags :p


Skalet är en planet för sig, i år kanske inte den bästa planeten


Mycket hände, och hur gärna jag än skulle vilja beskriva allt i detalj så får det vara..det räcker att de som var med och delade dessa dagar vet vad som hände





Martin och Kicki var ett stort stöd och en tillflyktsort när det blev för jobbigt! Tack för det!


Tårarna som kom, och de jobbiga stunder som var trodde jag inte skulle behöva inträffa, jag trodde att jag skulle vara starkare, och jag trodde inte jag skulle behöva reagera så starkt..
Men känslan av att inte få krama dig nå mer, att inte få umgås med dig nå mer tog över och ett tag trodde jag inte jag skulle kunna ta mig igenom det..ett tag ville jag bedöva smärtan med någon kroppslig smärta..



Det är inte värt det..



Kommentarer
Postat av: sandra

Du är min starka favvo!

2009-04-27 @ 14:03:47
URL: http://www.sandrameden.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0