6 timmar

Vet ni vad?! sex timmars arbetsdag kvar på Frösö zoo, sen är jag färdig där! Får lön idag därifrån också, nice :)

Idag är jag lite trött, var ju uppe och tittade på so you think you can dance igår, och det slutar inte förän tjugo i tolv, efter det var jag tvungen att vika lite tvätt som jag tvättat under kvällen, sen så klev jag upp extra tidigt för att skriva lite på hemtentan, så nu har jag bara en recension kvar, duktiga jag :D


Det är ju iaf lite bättre väder idag än vad det var igår, det gillar jag :)


Tycker lite synd om Emma just nu som inte mår nå bra, krya på dig vännen!!


Nyår 08/09


Hade by the way en riktigt mardröm inatt..drömde bland annat att jag hade blivit fotograferad topless på en fest, eller topless och topless, linnet hade typ åkt ner eller nått..det var inte okej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Naaw, tack sötnos!

2009-08-12 @ 17:41:49
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0